Jag förstår inte

1. Varför kan man inte lägga upp bilder på blogg.se längre? Eller är det jag som är efterbliven och inte förstår vart dom har flyttat lägga upp bilder-knappen bara? 2. Varför har jag spillt ut jättemycket juice på mitt bord? 3. Varför är det sprickor, eller hål, i mitt bord? 4. Varför är det nu ca 1 liter juice på mitt golv? 5. VARFÖR torkar inte jag upp detta efter att det legat i iallafall en timme? 6. Kan detta vara skadligt för mitt golv/bord? 7. Varför äter jag chips? 8. Varför pluggar/städar jag inte? som jag borde? 9. Varför är det jättekallt och valborg och jag har ingen bra plan för vad jag ska göra ikväll? varför? -.- palla pallar inte heller att inte ens radbrytningar fungerar? hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0