Linnea

Jag vill bara berätta.
Om min en av mina bästa bästa vänner, hon heter Linnea och hon ser ut som solen. Hon lyser upp allting vart hon än går. Hon är sjutton år idag och jag tror att hon vet vem hon vill vara nu, och jag blir så glad när jag märker det men ledsen då hon tappar bort sig (men hon hittar alltid igen). Hon är lång och kan bära svart läppstift som ingen annan jag vet, laga hjärtan, (inte) laga mat, vara smart, vara dum, vara lättlurad, älska. Berätta vad hon tycker och känner och vill och vet. Veta.

Få andra att tycka om henne så lätt utan att egentligen inte göra någonting, utan genom att bara vara sig själv och kanske ibland med några fräknar på, ja alla är kära i dig Linnea. Jag vet precis varför och jag vill inte att nån ska få ta ditt hjärta och förstöra det, och jag vet också att du är rädd för att låta någon. Låta någon komma för nära få för mycket släppa in, och det bästa är att jag vet att du kommer släppa in nån som verkligen förtjänar det. Du är bara draken och hela världen för mig
jag förstår inte hur nåt kan vara så mycket utan att ta över, hjärtat har aldrig plats för all kärlek och det vet du.
JAG ÄLSKAR DIG och grattis på födelsedagen!

Kommentarer
Postat av: linnea

Åh tacktacktacktack du är världsbäst <3 Älskaarrrr dig älskar älskar älskar

2011-04-05 @ 21:24:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0