allting kommer bli bra tillslut

Jag har inte kunnat gråta. Eller jo, jag har panikgråtit lite ibland och fått tårar i ögonen varje dag. Men nu, efter att jag läste http://linneatrorjag.blogg.se/2011/march/it-takes-a-fool-to-remain-sane.html#comment, så bara brast allt. Jag tror att det är för att jag är så lycklig så lycklig över att jag har er även fast det skaver hela tiden. Jag kan inte beskriva det bättre än Linnea gjort, men det bästa ögonblicket i mitt liv (hittills) var när vi fyra var tillsammans på dansgolvet äntligen i lördags efter att alla varit utspridda hela kvällen, det var perfektion, vi är perfektion. I en ring av kärlek det finns fan inget starkare än vi tillsammans. Jag tror verkligen på riktigt att det finns inga som är lika nära lika bra lika fina lika roliga vänner som vi är. Jag bara älskar er så mycket och hade jag inte haft er nu vet jag inte vart jag varit. Hjärtat är för litet, kärleken räcker inte till den är för stor.



do do do do what you wanna do
don't think twice do what you have to do
do do do do LET YOUR HEART DECIDE
what you have to do that's all there is to find


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0