DAgeNZ

Idag har jag träffat nya kåmpizar, det va KUL. Dom var snälla. Sen har jag lyssnat på fina låtar. OCH varit ganska glad!!!!!!!!!!!
Idag har jag ätit:
Juice (druckit skitsamma *2 c00l 2 cArE*)
En macka då jag sprang till bussen som jag fick gömma för att det är pinsamt att äta på bussen
En banan på skolan, jag vet att alla tycker att det är äckligt med folk som äter banan, typ som att dricka mjölk/äta messmör/kaviar/leverpastej/saltgurka osv men jaja jag ba BRYDDE MIG INTE IGEN (se Juiceparantesen)
Majsbiffar, fetaost, ruccola och potatis på skolan. Det var lite gott.
Godis.
En macka för 52 kronor (fml) på WaYnEZz. Med massa goda saker på, rostbiff é gott.
Resten av godiset.


(så ska jag sova inatt.) (NOT) LOL xD














NEEEJ jag ska inte börja träna för att jag bryr mig inteeeeee fattaaaaaaaaaaa jag vill äta goda saker och bara inte bry mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (sluta lägg dig i, bry dig inte, LEV DITT EGET LIV OCH SKIT I ANDRAS VAD BRYR DET DIG)

(ps. förlåt att jag överanvänder paranteser men läs den förra parantesen så förstår du varför)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0