I wish I was your favourite kinda girl


Idag har jag varit Bridget Jones. Det var inte så kul. Jag ska försöka att inte vara henne mer, men jag tänkte att om jag lever ut det så kanske det går över sen?
Jag har haft topp på mig idag. (Topp=en bh man hade i femman, endast gjord av t ex lycra eller annat mjukt material) Jag har insett att det var skönt. Sen så har jag insett att det också finns andra användningsområden för en topp, då jag i bristen på en hårsnodd använde "TOPPEN" som en hårsnodd. Det funkade fantastiskt bra, dagens tipz.

Kommentarer
Postat av: micha med små meloner

Var Bridget, så ska det vara, men när du känner att det är nog, så är det nog. Ok? HAHA topp.... Det borde jag använda, som har så småa bröst xD Och du måste förresten köpa dina första stringtrosor!!! Det är såna kula grejer du ska göra. Och stringtrosor passar även otroligt bra som hårsnodd! xoxo

2011-03-16 @ 15:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0