LOL?:PxD

Vad vill mitt liv. varför. är klockan. halv. tre. HALV TRE. PÅ EN SÖNDAG NATT, ELLER JA DET ÄR JU MÅNDAG. lol xD lollololololololololololol nej. nej. DET HÄR HÄNDER BARA I-N-T-E. Det är så mycket som händer.
1. Jag och Michelle har precis börjat prata om Johan. Johan ringer.
2. Jag vill vara hemma själv och äta ostkrokar. Så är jag inte själv hemma. En annan människa är också hemma. Förstör min dag så att jag får sätta mig i ett annat rum och äta ostkrokar. Ok.
3. Jag vill sova klockan tolv. Jag är vaken halv tre. Varför?
4. Jag bloggar. Varför? För vem är det kult? Jag har tre läsare. kuWl.
Jag vill ha en bögkompis. Jag älskar bögar. Bögpussar. Puss.
Jag vill inte ha imorgon.
Jag vill vara bra kär.
HeJdÅ LiVeT </3

Varför är inte Michaela och Cimon tillsammans? Varför?
VARFÖR. Jag fick veckrevyn av mamma i fjällen, tänk hon var snäll en gång! HIHI. Där pratade Cimon om att han hade varit i ett förhållande då tjejen hade utnyttjat honom och han hade betalat allt, resor, middagar blablabla osv i all oändlighet. Var det Michaela han menade? Är det det här Michaela menar då hon pratar om att Cimon har berättat allt? Jag har prövat lite olika sökningar på google som till exempel Cimon + Michaela, Cimon talar ut osvosv MEN inga reslutat. INGET. Jag ger upp livet. Fattar inte. Vad hände. Varför. Vet. Jag. Inget.
OCH VARFÖR ÄR KLOCKAN HALV TRE.
imorgon kommer det bli svart.................................... LOL
Lots Of Love. Laughing Out Loud. SUH hejdå loverz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0