nEh.

Jag ska sluta göra så deprimerade inlägg!!!!!!!!!!!!!!!!!!! måste bete mig jao svär på walla -.-
Gissa vem! (eller vilka)
Hej där jag bor är det alltid varmt, eller ja det blir vår i februari. Jag brukar bara umgås med mina fina vänner (<3) och min pojkvän, vi har varit tillsammans i ett halvår och är jättelyckliga, knäpper kort på honom ibland sen redigerar jag dom jättemycket och sen lägger jag upp dom på min blogg så att alla ska bli avis *HEHE*. Sen brukar vi mest gå på häftiga fester med jättesnygga människor och sen blir vi jättefulla men ingen märker nåt för att våra föräldrar tycker att det är okej så att vi kan ha jättekul utan att oroa oss, sen så brukar jag och mina vänner ha lite photoshoots då vi knäpper kort på varann och kanske vad vi har på oss. Vi vill inte kalla det dagens OUTFIT, för att det känns ju inte uttjatat men vi kan kort och gott säga dagens eller likande.

Ibland har vi mycket i skolan jag och mina vänner, men då så berättar vi alltid det för våra älskade bloggläsare så att dom inte ska oroa sig. Ibland blir vi sjuka och då kan vi ha bloggpaus i typ fyra veckor (2 c0Ol 2 cArE) sen kommer vi tillbaka och kan känna oss lite "bleka" fast vi är jättebruna och lägger ut fruktansvärt snygga bilder på oss själva, fast vi måste berätta att vi nyss varit sjuka och det är DÄRFÖR vi ser så bleka ut man ba JAHA MEN VAR DET SÅ DÅ FÖRSTÅR JAG!!!!! Sen så brukar jag träna ibland, men egentligen behöver jag inte det för jag är så jävla smal och jag kämpar faktiskt för att gå upp i vikt jag. OK.

Nä men nu ska man kanske gå och hämta ut lite earcuffs på posten och sen fota lite indianinspirerade bilder, DEEE bLIr NicE jao!!!!!!
*LEEEvEr i MITT rOsA SkIMMEr*
ps. jag får min inspiration från WEHEARTIT, verkligen ASBRA sida och sen så brukar jag klicka in mig på mina vänners bloggar, folk på stan, style.com osv.
ps 2. köpte tre fjäderörhängen och en virkad klänning idag, NICE VA!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: LINNEA typ

LOL på det här inlägget. FliSAN

2011-03-21 @ 21:05:15
Postat av: lisa94

Alltså älskar

2011-03-21 @ 22:20:35
URL: http://lisa94.blogg.se/
Postat av: micha

lol du är så kul. älskar det här inlägget. har förresten gjort en kvinna på sims som heter Rosa Glimmer, hon lever ett jävla nice liv. typ som malmö-brudarna, fittnice

2011-03-22 @ 00:06:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0