Happy people never fantasize, eller



Din hand vilar tryggt på min mage hela nätterna och jag vaknar med värmeutslag i form av en hand (tänk vilka utslag du lämnar i mitt hjärta då). Eller när du visar mig ditt berg (och solnedgången men det var för molnigt idag men vad gör det, inget gör nåt då jag är med dig) och vi pratar om bästa sättet att begå självmord på men inte på allvar såklart. Du är så intresserad av världen av kartor och du berättar alltid att "dit vill jag åka med dig". Tänk allt vi kommer göra och hur mycket mer av livet som finns att upptäcka tillsammans, hur mycket mer det finns att lära känna förstå ÄLSKA av dig. Jag tror varje dag att "nej men nu går det väl inte att älska mer än såhär" men det gör det alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0